Diskuse

Jsem v Madridu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

běžný ovčan

11. 2. 2012 14:14
...

tak na nás hispanisty místa nebyly, ale pro fyziky a zahradní architekty, kteří si zapsali španělštinu jako třetí jazyk jenom proto, že se po chlastačce nevzbudili včas a v rozvrhu už jiné jazyky nebyly, pro ně místa jsou.. začínám tomu pomalu rozumět.. a seňor Fumo může machrovat na blogu

0 0
možnosti
OF

rachitico

8. 2. 2012 6:48
Vaya con dios

R^:-P

0 0
možnosti
JZ

lapac

8. 2. 2012 2:05
Jsem v Madridu,

je stejne jako Vy autore, blog vskutku vyjimecny. A neprehlednete, jak desna je Spanelum kosa, poznate dle jejich nosa.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

7. 2. 2012 22:42
Jsem v Praze. rozhlížím se kolem sebe a

přemýšlím. V tom si připadám dost výjimečná:-):-)

A co teprve kdybych byla jinde, třebas v Brně;-D

0 0
možnosti
R

raks

7. 2. 2012 23:05
Re: Jsem v Praze. rozhlížím se kolem sebe a

v Brně jsou Čoko-voko. Věděla jste, že ten název by mohl znamenat i anál? Nedávno to prý děvčata tvrdila v nějaké talk-show.

Jelikož Váš text je těžce street - raperskej, já bych jim jej (na Vašem místě) asi nabídl. Má to děsnou hloubku a kromě toho i zásadní regionální účinnost

"Sme jing a jang zpívající pudřenky, jablíčko a hruštička, hrášek a lusk, cukr a bič, Tom a Jerry,Nagasaki a Hirošima, podprsenka a tanga, ..

0 0
možnosti
F

freeride

7. 2. 2012 22:25
Gratuluju,

Taky jsem na Erasmu zhruba uprostred Švédska, je to tu paradni, proti Praze dost maly mesto, ale i tak parada, mam tu sjezdovku a v ni dokonce osvetleny snowpark, tak si nestezuju hehe. Uz tu sem druhy semestr a porad parada.  Akorat uz v kvetnu valim domu do Prahy :-/;-D At se libi a dari pri studiu. R^

0 0
možnosti
R

raks

7. 2. 2012 22:09
to myslíte vážně, studente?

"přemýšlím o tom, co vidím. V tom si připadám dost výjimečný"

Asi ano, oproti Vám my ostatní máme pouze Gangliovou nervovou soustavu, těchto věcí nejsme schopni. Někteří dokonce pouze reagujeme nervovými zakončeními na světlo a tmu.

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

7. 2. 2012 22:21
Re: to myslíte vážně, studente?

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1280x
Jsem student Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT. Už jsem ale studoval i v USA, Německu, Španělsku a ve Francii. Kromě toho jsem se taky na pár míst podíval jen tak. Rád sportuju, cestuju, piju, jím a hlavně se dívám kolem sebe a přemýšlím o tom, co vidím.