Tomáš Kouřim

Jsem student Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT. Už jsem ale studoval i v USA, Německu, Španělsku a ve Francii. Kromě toho jsem se taky na pár míst podíval jen tak. Rád sportuju, cestuju, piju, jím a hlavně se dívám kolem sebe a přemýšlím o tom, co vidím.
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1280x

Tomáš Kouřim

Volba rektora ČVUT

Profesor Havlíček stojí v čele naší univerzity od roku 2006. Na začátku příštího roku mu vyprší druhé a poslední funkční období, je tedy potřeba vybrat jeho nástupce. Akademický senát proto v červnu vyhlásil volbu osoby navržené na rektora (oficiálně totiž rektora jmenuje prezident a, inu, v dnešních poměrech se v této souvislosti asi může stát ještě ledacos). Já jsem byl pověřen medializací celé volby.

12.10.2013 v 21:48 | Karma: 8,20 | Přečteno: 884x | Diskuse| Pozvánky, akce

Tomáš Kouřim

Na vlastní oči na vlastní kůži

Můj mandát v Akademickém senátu ČVUT se sice pomalu blíží ke konci, ale členství v této instituci se stává stále zábavnějším. Jakožto předseda Komise pro Správu účelových zařízení (SÚZ) mám na starosti především koleje a menzy a mám tak dobrý přehled o všech neplechách, které se tam děly (a snad už nedějí). Když jsem ve frontě na české korunovační klenoty dostal email od redaktorky TV Nova s přáním natočit se mnou rozhovor, už jsem tedy tušil, odkud vítr vane.

28.5.2013 v 17:38 | Karma: 10,78 | Přečteno: 1080x | Diskuse| Politika

Tomáš Kouřim

Dalekohled

První únorové pondělí přišel Karel se zajímavým denním plánem. Přednáška na Akademii věd nás nakonec přesvědčila a šli jsme se podívat, jak vypadá budoucnost výzkumu vesmíru. A i když už jsem se podobných akcí v minulosti zúčastnil, tahle se nakonec ukázala být výjimečnou.

1.3.2013 v 23:36 | Karma: 5,34 | Přečteno: 262x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kouřim

Soutěž

V rámci mého studia na Universidad Politécnica de Madrid jsem se přihlásil do kreativní soutěže od HTC. Úkolem bylo vymyslet nějakou funkci, která by se dala zaimplementovat do příští verze jejich chytrých telefonů. Myšlenku pak bylo třeba nastínit pomocí krátkého videa.

11.5.2012 v 22:06 | Karma: 8,54 | Přečteno: 809x | Diskuse| Média

Tomáš Kouřim

Zákony a politici

Nejen kvůli živé diskuzi pod minulým článkem jsem se zde rozhodl zveřejnit další zamyšlení se na téma připravovaných změn vysokého školství. Článek vyjde oficiálně v příštím čísle časopisu Corpus Omne, čtenáři mého blogu však mají možnost přečíst si ho už nyní. Opět v neupravené verzi.

22.2.2012 v 21:35 | Karma: 12,24 | Přečteno: 783x | Diskuse| Politika