Tomáš Kouřim

Jsem student Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT. Už jsem ale studoval i v USA, Německu, Španělsku a ve Francii. Kromě toho jsem se taky na pár míst podíval jen tak. Rád sportuju, cestuju, piju, jím a hlavně se dívám kolem sebe a přemýšlím o tom, co vidím.
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1280x

Tomáš Kouřim

Rozpoznávání chorob kůže pomocí analýzy obrazu

Poprvé mi zkušební komise na můj výzkumný úkol řekla ne. Zapracoval jsem na tom tedy a jsem moc zvědavý, co mi řekne tentokrát. Můžete se podívat na to mé dílo. A kdo by měl zájem, může si dokonce i stáhnout zdrojový kód k programu. Aby to bylo úplně košer co se týče autorských práv, tak heslo sdělím jenom vážným zájemcům (pošlete zprávu).

10.2.2013 v 14:11 | Karma: 6,45 | Přečteno: 633x | Diskuse| Věda

Tomáš Kouřim

Skin Diseases Recognition Using Image Processing

V posledních dnech, týdnech a měsících jsem byl plně zaměstnán prací na svém výzkumném úkolu. Výsledkem bylo toto. Myslím si, že je to krásné. Bohužel, komise byla jiného názoru, což popírá obecně prosazovanou teorii, že obhajoba je už jenom formalita. Inu, co se dá dělat.

6.9.2012 v 16:51 | Karma: 4,95 | Přečteno: 921x | Diskuse| Věda